Recenze

PPL – recenze

Přepravců působí na našem území čím dál více a možností, jak si nechat přivézt nebo jak poslat balík, je více než dost, takže si snad každý vybere ten svůj ověřený, oblíbený a spolehlivý. Mezi ty nejznámější přepravce patří PPL, které jsem sama využila už nesčetněkrát. A vždy k mé největší spokojenosti.

PPL je partnerem mnohem větší společnosti DHL.

V recenzi by se měly objevit vyvážené a různorodé postoje, které přesně vystihnou charakter dopravce a to, jestli stojí za to vložit do něj svou důvěru. Ale ať přemýšlím jak přemýšlím, nenacházím nic, co bych PPL mohla vytknout. Když jsem ještě bydlela v Praze, využívala jsem ho k dopravě balíků velmi často, protože přeprava od konkurenční státní České pošty byla většinou naprosto nespolehlivá a namísto balíčku jsem obvykle našla ve schránce jen lístek, že jsem nebyla zastižena (což často nebyla pravda, protože jsem doma byla). Tento text ovšem není o praktikách České pošty. Proto mohu jen říci, že když kurýr PPL napsal či zavolal, že přijede, vždy přijel. Když jsem něco objednala, kurýr přijel druhý či třetí den a bylo na něj vždy spolehnutí. A to se nezměnilo ani poté, co jsem se přestěhovala mimo hlavní město. PPL využívám neustále a bez nejmenšího problému.

Píše, volá, upravuje

Důvodem, proč ráda využívám právě tohoto přepravce, jsou jeho služby zákazníkům. Podotýkám, že jsem jeho služby nikdy nevyužila k posílání balíků, takže toto hodnotit nemohu, ale co se týká dopravy objednaného, mohu to hodnotit jen pozitivně.
V první řadě se mi velmi líbí, že jakmile prodejce (například e-shop) předá mnou objednané zboží dopravci, tak mi od PPL přijde e-mailem upozornění, že zásilku převzali. Jakmile se toto stane, tak vím, že druhý den ji mohu očekávat. Hned brzy ráno pak přichází SMS zpráva přímo od řidiče, který bude zásilku doručovat. V ní píše, že daného dne přijede a také časové rozmezí dvou hodin, kdy ho mohu očekávat. To je naprosto skvělé, protože si podle toho mohu naplánovat i ostatní aktivity a výjezdy mimo domov, aniž bych musela celý den stát u okna a čekat, kdy dorazí. A skutečně, nikdy se mi nestalo, že by kurýr dorazil mimo avizované časové rozmezí.
V neposlední řadě mi vyhovuje, že v ranní SMS zprávě na sebe kurýr uvádí i kontakt. Takže když náhodou nebudu doma, okamžitě mu volám a dohadujeme se na jiném čase či datu. Kromě toho mě zaujala i možnost vyzvednout si zásilku v takzvaném PPL ParcelShopu, kam mi ji mohou přivézt rovnou, nebo mi ji tam může zanechat kurýr k vyzvednutí, pokud nejsem zrovna doma a dohodneme se na tom.

Shrnutí

Na webu se objevují různé reakce na služby PPL, některé jsou negativní a jiné pozitivní. Podle mne převažují hlavně ty kladné, i když často jde také o vstřícnost a spolehlivost daného kurýra, který má na starosti určitou oblast. Mně PPL vyhovuje, líbí se mi u něj například také možnost platit zásilku jak hotově, tak pomocí platební karty, a vím, že ho budu využívat i do budoucna.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Close