Počítače

Jak zrušit hlasovou schránku o2

Společnost O2 patří nejen v České republice mezi nejznámější provozovatele mobilních sítí. Poskytuje nejen možnost hovorů do nejrůznějších telefonních sítí, ale i internet a v poslední době i balíček O2 TV. Jednou z klasických a již stabilních služeb je i poskytování hlasové schránky pro případ, že vás někdo nezachytí na signálu anebo budete mít vypnutý mobilní telefon. Poměrně důležité je vědět, jakým způsobem je možné tuto hlasovou schránku aktivovat a později deaktivovat. Podívejme se tedy podrobněji na možnosti aktivace a deaktivace hlasové schránky u O2, a to jak u zákazníků s paušálem, tak i u zákazníků s předplacenou O2 kartou.

Aktivace schránky pro zákazníky s paušálem

Všem novým zákazníkům u společnosti O2 je vždy aktivována hlasová schránka automaticky. Tento fakt je třeba brát v potaz. Jestliže ale chcete, aby všechno dokonale fungovalo, musíte mít nastaveno přesměrování hovorů přímo do hlasové schránky. Noví zákazníci mají přednastavenou hlasovou schránku Expres, o níž si lze zjistit podrobné informace na infolince společnosti O2.

Deaktivace schránky pro zákazníky s paušálem

Jestliže vám hlasová schránka z nějakého důvodu nevyhovuje, můžete ji pochopitelně zrušit. Stát vás to nebude žádné finanční prostředky. Ke zrušení je třeba zavolat na Centrum péče o zákazníky, a to na telefonní číslo 800 02 02 02. Když na vašem telefonu přesměrujete kód ##002# , bude vaše hlasová schránka deaktivována. Musí se ale jednat o zákazníky se smlouvou. Pozor je také třeba dát i na fakt, že při dočasném odpojení Sim karty dochází k vymazání obsahu hlasové schránky.

Aktivace schránky pro zákazníky s předplacenou kartou

Pokud patříte mezi zákazníky, kteří si pouze zakoupí předplacenou kartu a nebijí ji na určitou finanční hotovost v podobě kreditu, nebudete mít hlasovou schránku aktivovanou automaticky. Pokud si budete chtít ověřit její stav, zavolejte si opět na klientské centrum na telefonní číslo 800 02 02 02. Určitě nebudete muset na rozdíl od zákazníků platících paušál řešit přesměrování hovorů do hlasové schránky. Jestliže máte nulový signál anebo nepřijímáte hovor do 30 vteřin, bude vše přepojeno práva do hlasové schránky. Budete tak mít zkrátka jistotu, že nepřijdete o žádné pro vás důležité zprávy.

Deaktivace schránky pro zákazníky s předplacenou kartou

Velkou výhodou zákazníků s předplacenými kartami je především fakt, že je hlasová schránka primárně aktivována. Zrušit ji v případě předchozí aktivace lze bez větších problémů v Centru péče o zákazníky, a to na zmiňovaném telefonním čísle 800 02 02 02. Popřípadě lze využít i kódu *11. Dále je nutné upozornit i na fakt, že pokud nemá zákazník po dobu 7 dní kredit, přichází automaticky o celkový obsah hlasové schránky.

Štítky

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Close